sâmbătă, 6 decembrie 2014

Interviul meu la emisiunea „Vorba de cultură”

În ultima zi a lunii octombrie am avut bucuria să fiu invitată la Radio România Cultural, la emisiunea „Vorba de cultură” realizată de Ema Stere. Era prima dată când vorbeam la radio și am avut ceva emoții, dar recunosc că ar fi fost mult mai mari dacă aș fi știut că emisiunea se poate vedea live. Fotografia de mai jos e un stop cadru de pe o înregistrare făcută cu telefonul de pe laptop, așa că scuzați calitatea :)


Am vorbit despre scris, despre începuturi, motivație și planuri de viitor. Și am citit o povestire din volumul de proză scurtă pe care speram atunci să-l pot publica în curând. Acum, după mai bine de o lună de la emisiune, am primit răspunsul favorabil de la editura Polirom, iar volumul este inclus în planul editorial pentru începutul anului viitor.

Linkul către arhiva de înregistrări a lunii octombrie, pentru cei care nu au ascultat-o atunci: Vorba de cultură, 31 octombrie 2014
Înregistrarea emisiunii este chiar prima, iar interviul începe pe la minutul 7, după un intro muzical.

Voi încheia mulțumindu-i încă o dată realizatoarei emisiunii, Ema Stere, pentru ocazia de a participa la emisiune și pentru căldura și răbdarea cu care m-a condus printr-un interviu în direct  Și bineînțeles, lui Marius Chivu pentru recomandare.

Și ca un PS, ar trebui să-i mulțumesc lui Adrian, cel care mă cunoaște atât de bine, fiindcă replica lui, spusă oarecum în glumă mai demult și citată de mine în interviu, a avut cel mai mare succes: „Toate prietenele tale sunt atât de vorbărețe, încât tu nu reușești niciodată să vorbești. Și atunci te-ai apucat de scris.”



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu