vineri, 8 mai 2015

Plăceri administrative

Azi, că tot ne-am întors mai devreme din concediu și aveam o zi liberă, am zis să rezolvăm tot felul de probleme mai mult sau mai puțin administrative.

Adică:

Eu am petrecut 65 de minute la clinica Regina Maria așteptând să fac niște analize de rutină (nemâncată și fără cafea - deci gata să mușc). Aici este singurul sediu RM unde nu se fac programări, mi-a spus domnișoara indiferentă de la recepție. De ce, am întrebat eu. A dat din umeri și mi-a zis ce număr de ordine am. Și că am de așteptat cam o oră (a apreciat bine, nimic de zis). Așa e mereu, mi-a zis o doamnă de la coadă. De unde să știu că era mai bine să mă programez în celălalt capăt al Bucureștiului și să-mi petrec ora respectivă în trafic. Am încercat să conving lumea de la coadă să facă reclamație, în fond e clinică privată unde plătești o grămadă de bani pe abonament sau pe serviciile medicale, dar a fost apatie totală. Probabil nimeni în afară de mine nu a făcut. 

În timpul ăsta Adrian a făcut piața, a mers la poștă (asta nu era planificat, dar în lipsa noastră apăruseră două bilețele din alea drăgălașe în cutia poștală) și chiar a reușit să ia plicul respectiv. Bine, să nu credeți că deodată poșta română a început să funcționeze perfect. Cred că a fost el norocos, fiindcă s-a deschis un ghișeu separat pentru cei care aveau de ridicat chestii care nu erau de la ANAF. La celelalte ghișee se înghesuia o mulțime dezorganizată și nedumerită care flutura bilețele pe care scria ANAF. Un domn mai în vârsta se mira că e pe numele fetei lui care a plecat din România acum 22 de ani. Cei de la coadă l-au sfătuit să nu ia plicul, dar se pare că el a rămas.

După episodul cu poșta Adrian s-a dus plin de speranță să facă cerere de pașaport. La noi în cartier, unde auzise că nu se stă la coadă și totul merge repede. Cu cravata în buzunar (J) s-a apropiat doar de sediu și a constatat că poșta era o amintire plăcută. Coada dădea pe afară de oameni cu hârțoage în mâini. Așa că a renunțat la pașaport gândindu-se că ne-au mai rămas destule cetăți nevizitate prin Ardeal.


(AV - mai 2015)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu