duminică, 18 decembrie 2011

Cartierul pisicilor negre


m-am mutat
în cartierul pisicilor negre
am găsit o ofertă
convenabilă
aici 
stau puțini oameni - îmi spune
vânzătoarea de timbre -
le e teamă
de necunoscut ei îl numesc
ghinion

m-am obișnuit
în cartierul pisicilor negre
aici
aerul e mai limpede
fără mașini
fără focuri
fără larma copiilor

ce prostie
- zice vânzătoarea de timbre -
acum trebuie să vând și iluzii
rămânem 
tot mai puțini
se spune – coboară vocea –
că cei ce stau prea mult
se transformă în pisici
negre
ce prostie

ce prostie
iau timbrele
de iluzii nu am nevoie
îmi întinde restul cu o labă neagră
apuc să-i văd coada
ieșind prin halatul albastru

și fug
fug
de iluzii nu am nevoie
către bulevardul care desparte
cartierul pisicilor negre
de lume
fug
nu mă urmărește nimeni
și râd
nu mi-e teamă
nu mi-e teamă

dar de ce
e atât de înalt
semaforul?

(AV)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu