vineri, 6 februarie 2015

Lansare „Felii de lămâie”

Vă invit joi, 19 februarie, de la ora 19.00, la Librăria Humanitas Kretzulescu din Bucureşti (Calea Victoriei, nr. 45), la prezentarea volumului meu de debut Felii de lămîie, apărut la Editura Polirom.

Invitați: Florin Iaru şi Marius Chivu.


Felii de lămâie este o colecţie de povestiri ca nişte sentimentalisme urbane, când ironice, când triste, uneori cu accente groteşti, în care se regăsesc tineri căsătoriţi şi cupluri blazate, adolescente confuze şi vecine curioase, oameni ai străzii, corporatişti, un sculptor în gheaţă, o fată cu părul de culoarea coniacului văzut în soare, o clasă de elevi care a pierdut un ochi de iepure, un poştaş pensionar care vrea să-şi schimbe numele.

„Am scris volumul în decurs de doi ani, la început lucram în paralel și la un roman, pe care l-am lăsat deoparte pentru o perioadă. Povestirile s-au așezat mai bine, multe dintre ele s-au născut dintr-o idee venită în timp ce mă înghesuiam la metrou sau din replici auzite pe stradă, care apoi nu-mi dădeau pace până nu se transformau în întâmplări și personaje.”

Vă aștept :)

Cartea poate fi achiziționată și online de pe site-ul Editurii Polirom sau de pe elefant.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu