sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Nu vreau să port ochelari


Ian Gamache artist: The Shelter (http://iangamache.com/blog/)

Nu vreau să port ochelari - am zis
și mama mi-a răspuns - hai să jucăm
un joc uite
în fiecare dimineață
îți imaginezi că-n loc de ochelari
ai două flori
lumea e frumoasă când o vezi prin ele
lumea te vede frumoasă prin ele
trebuie doar să-ți imaginezi
în fiecare dimineață.

Și așa am văzut prin petale
răsfirate
candori de nufăr pe lac
frății de lalea neagră
iubiri înțepate de flori de cactus cu miros spurcat
sau adormite-n fustițe de mac roșu.

Dar lumea
m-a văzut mereu așa cum sunt
iar eu
am terminat florile
culorile
și văd în jur prin sticla transparentă
cu tentă gri
a ochelarilor.


Nu vreau să port ochelari - mi-a zis fiica mea.
Bine - și i-am luat lentile de contact.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu